roky & the explosives - wait for you

Updated on Sep 15, 2009
fete des morts vintage coat - skirt - shoes
7663911351 9699952386 9056276509
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
25 votes
Comment_link
30 comments
Fav_link
5 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
ninjaintherun 's Thoughts:

fete des morts.

Comments (30)

sianlb
sianlb on September 23
this looks amazing!!
CMincksRun
CMincksRun on September 22
Gorgeous!
Stylelustpages
Stylelustpages on September 21
wooow! love this!!
QeRz
QeRz on October 15
cool!!
IsabellaMello
IsabellaMello on October 04
i love that jacket!!!
Pardeese
Pardeese on September 22
Amazing jacket.
thischicksgotstyle
thischicksgotstyle on September 18
This is really amazing and you're incredibly pretty!
Erikute
Erikute on September 17
omg!!!!! so fab. fierce
pwincessbebe
pwincessbebe on September 17
stunning ! love the top and the shoes !!
Anna_Lj
Anna_Lj on September 17
Love the drama :) The jacket is amazing!
deefined
deefined on September 16
im dying for that coat. this is sooo amazing. this silhouette is so damn fantastic.
asphyxiat3dxp
asphyxiat3dxp on September 16
amazing top and shoes
k8michele
k8michele on September 16
amazing simply amazing love it
aiisHi
aiisHi on September 16
you so - wow . haha
Adrian_Cano
Adrian_Cano on September 16
love this outfit! i really love it!
TheSkinny
TheSkinny on September 16
I Live & Die For This Coat!!! Haute
itsmisschloe
itsmisschloe on September 16
i love this outfit!!!
nke
nke on September 16
in love
lissakahayon
lissakahayon on September 16
Your coat is sooo chic!!!
emmachiu110
emmachiu110 on September 16
oh my, this is absolutely fabulous. every single thing to the last detail is amazing
ayeeiizz
ayeeiizz on September 16
i love the coat!
arnau
arnau on September 16
adorable!!!!
jake
jake on September 16
awesomely chic
projectrika
projectrika on September 16
such an amazing coat! i love this. absolutely awesome!!!
copyproof
copyproof on September 16
OMG OMG!! I love you! period.
jeroy
jeroy on September 16
love the coat!!!
VanillaChic
VanillaChic on September 15
looovveeeeee the top so muccchh!!! i want one.. lol
theclassicsilhouette
theclassicsilhouette on September 15
whoa! love the skirt and the shoes!!!
lifestyle
lifestyle on September 15
Very very chic! Love that bolero :)
elora
elora on September 15
very cool shoulders! love the shoes too.
Continue_with_facebook
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
Continue_with_facebook
or login below
Username
Password